بزرگترین فروشگاه خرید و فروش اکانت دوتا 2

نقد و بررسی بازی dota 2

معرفی بازی dota 2

معرفی بازی دوتا 2 بازی دوتا 2 به انگلیسی(dota2) یک بازی آنلاین و رایگان در سبک موبا (moba) می باشد.که توسعه دهنده و ناشر بازی شرکت بزرگ و محبوبی است که بیشتر ما آشنایی مختصری با بازی های شرکت والو به انگلیسی(Valve Corporation) را داریم. که بازی دوتا 2 را  برای اولین بار در سال 2011 در نمایشگاه گیمزکام به صورت آزمایشی برای عموم به نمایش گذاشت و بعد از 2 سال نسخه آزمایشی در سال 2013 ماه جولای بازی دوتا 2 بر روی استیم برای pc و برای ویندوز و لینوکس و مک   انشتار داد.و به مرور زمان بعضی هیرو ها به بازی اضافه شدند و اضافه خواهند شد که به هیروهای جدید که قرار سال 2019 به بازی اضافه شوند اشاره خواهیم کرد. و در همین ابتدا به نمرات این شاهکار گیم که از مپ بازی وارکرافت (warcraft) که همه ما به اسم دوتا 1 میشناسیم  که معنای واژه DotA خلاصه شده از Defense of the Ancients به معنی دفاع از ساختمان باستانی است؛ میپردازیم.  نمرها   IGN(9.4/10)  –  pc game(100%/92%)  –  steam(9/10) –   با ما همراه باشید تا این شاهکاره بررسی کنیم.

 

جنگ برابر 5 در برابر 5

دوتا 2 یک بازی آنلاین  عرصه نبرد چند نفره است یک بازی هیجان انگیز و گیم پلی روان و عالی که خیلی راحت زمان از دست شما در میره و ساعت ها مشغول بازی میشین بدون اینکه متوجه گذر زمان بشید. پس اینکه خیلی ها نصیحت میکنن معتاد این بازی نشو الکی نیست بازی از هر نظر نمره قابل قبولی دریافت میکنه ولی بازی یک سختی و پیچدگی کمی داره که بازیکنهای جدید شاید به مشکل بخورن که نیازمند زمان و  صد البته تمرین میباشد. تا قانون کلی بازی و هیرو های مختلف و آیتم های مختلف و اسپل های یا همون جادوهای مختلف هیروها رو یاد بگیرید نیازمند زمان تقریبا زیاد واسه یادگیری بازی dota2 می باشد.ولی قانون کلی بازی 2 تیم 5 نفره که یک تیم طرف ریدینت ( Radiant) و تیم دیگر دایر (dire) قرار میگیرن که با نابود کردن قلعه تیم حریف تیم برنده بازی می شود.

در بازی دوتا 2 پول حرف اول را میزند؟

خوب در بالا گفتیم 2 تیم 5 نفره رو به روی هم قرار میگیرد یک جنگ برابر که خوشبختانه پول واقعی در بازی دوتا 2 (DOTA2) تاثیر در گیم پلی ناب و خاص دوتا 2 نمیزاره که فقط واسه زیبا سازی هیروکه همون خرید لباس هیرو و ایتم های شکیل و.. به کار میره. که تاثیر روی قدرت هیرو ها نداره منظور ما پول خود بازی هست که به وسیله پول (سکه بازی) می توانید آیتم های که بنا به سلیقه و کارایی که که دارند بخرید و هیرو خود را قوی کنید .هر هیرو( HERO) که انتخاب میکنید دارای جادو و 6 جای مخصوص آیتم و بعد آپدیت 2018 دارای 3 جای ذخیره می باشد.که برای قوی کردن هیرو فقط 2 راه وجود دارد یک فارم و لول آپ شدن هیرو ; که در هر 2 صورت شما نیازمند کشتن کریپ داخل لاین خود یا  فارم کریپ نچرال( jungle ) باشید و مهمترین قسمت بازی کشتن هیرو دشمن که لول و پول بدست میارید. و مهمتر از اینا ها که خیلی اهمیت داره نمردن است چون با هربار مردن پول شما کم و پول و لول دشمن بیشتر میشود .پس زنده بودن اصل اول قوی شدن است. پس فارم کردن و پول در دوتا 2 اصلی ترین مورد در بازی  است گیم پلی و هوش وسرعت; استعداد مطمئن در بازی نرمال بعد از پول اهمیت دارند. پس تا می تونید قناعت کنید اینجاست که باید خسیس باشید هر پول بیشتر ضامن قوی شدن هیرو شماست.

 

یکی از هیروهای که بازی کردنش خیلی لذت داره.

hero pudge

مپ دوتا 2

رول های 1 تا 5 روی نقشه مشخص شده.

پست یا رول خود را پیدا کنید!

جالب ترین بخش بازی دوتا 2 انتخاب رول یا همون جایگاه (Position) خودتون در بازی که بازی دوتا 2 دارای 3 لاین و 5 رول (Roll) می باشد.جایگاه اول کری (cary) که بیشترین نیاز به پول یا همون فارم کردن داره که اول بازی نیاز شدید به ساپورت دارند که از کری تیم محافظت کنن چون مهترین رول کری و رول وسط یعنی جایگاه 2 هستند. که نتیجه بازی کامل به دوش این 2 پست برمیگرده که چطور اول بازی فارم کرده باشند. که بتونند آخر بازی هیروهای دشمن نابود کنن.حالا رول 2 یا همون لاین وسط که به انگلیسی mid میشه که باز مثل رول یک نیاز به فارم و در بعضی موارد کمک یا همون gank از طرف ساپورت های تیم داره که بهش در صورت نیاز کمک کنند .و رول 3 یا همون offlane که نیاز کمتری به لول آپ شدن و فارم کردن نیاز دارند که بهترین انتخاب برای این رول 3 هیروهای تانک (tank)  هستند. که بعدا به انواع هیروها اشاره میکنیم.و رول 4 که همون ساپورت ها هستند که بهترین انتخاب هستند که اصلی ترین وظیفه کمک به لاین و کمک به بقیه لاین ها می باشد.و رول آخر پست 5 همون ساپورت ها(support) هستند که این پست به پشتیبانی کامل تیم انجام می ده و پول یا طلای بازی خود را صرف wards.dust.cour,..برای کمک به تیم انجام میدهدکه بهشون همون hard support  میگن.

 
هیرو متباسب با خود

هیروهای متنوع و گیم پلی عالی تا یک عمر شما سرگرم میکنه

هیرو متناسب با شخصیت و علاقه خود را پیدا کنید!

به قسمت جذاب بازی دوتا 2 انتخاب هیرو رسیدیم که dota 2 دارای حدود 114 هیرو می باشد که به 3 گروه اصلی تقسیم می شوند.قدرت (Strength)، سرعت (Agility) و هوش (Intelligence).است. که هرکس با توجه به روحیات و شخیصت درونی خود شاید بیشتر علاقه به بعضی هیروها داشته باشید خودم خیلی از آدم های کند و خیلی آرام حرف میزنن دوست ندارم خیلی هیجان و سرعت بیشتر دوست دارم ادم باحوصله نیستم به خاطر همون بیشتر به هیروهای با سرعت بالا و یعنی  (Agility) بیشتر علاقه دارم . این هیروها معمولا ضعیف و قدرت بدنی کم ولی سرعت و دمیج زیاد دارند. که نیاز به زمانبدی عالی دارند برای استفاده جادوها به خاطر همین وظفیه اصلی این هیروها حمله به هیروهای دشمن و صدمه زدن به ساختمانهای دشمن است مهمترین هیرو (Agility) هیرو(juggernaut) است.  و هیروهای  (Intelligence) جزو هیروهای جادوگر قرار میگرند. و برای پشتیبانی و کمک به تیم تلاش می کنند.که مهمترین هیرو جادوگر invoker میباشد.و اما دسته (Strength) که به دلیل داشتن قدرت بدنی بالا و قوی بودن به هیروهای تانک معروف هستند. که وظیفه اصلی انها باید خط مقدم برن و آغاز گر جنگ ها باشند . که مهمترین (Strength) هیرو axe می باشد.

جادوها و آیتم ها

تمام هیروها دارای قدرت های مخصوص خود هستند هر هیرو دارای 4 قدرت متفاوت میباشند که با بدست آوردن xp کشتن کریپ و هیرو های دشمن در صورت لول 6 شدن آلتیمیت که تقریبا از همه جادوها قدرت بیشتری دارد را می توانید انتخاب کنید. که هر جادو دارای 3 لول می باشد که با بدست اوردن xp در طول بازی جادوهای هیرو خود را ارتقا میدید. تمام هیرو ها 4 قدرت دارند به استثنا چند هیرو از جمله rubick .invoker که جادوهای بیشتری برای استفاده دارند.

که مطمئنا بازی با این هیروها سختر و اما لذت بخش تر است.قدرت ها یا همون جادوها به 3 دسته تقسیم می شوند دسته اول جادوهای اکتیو به انگلیسی (Active) این قدرت ها دست خود بازیکن هست که چه زمانی انها را فعال یا غیرفعال کنند.حواستون باشه از قدرت ها به صورت نامحدود نمیشه استفاده کرد. هر قدرت زمان خاص و نیاز به مانا لازم دارد. مانا همون خون آبی رنگ هر هیرو میباشد که در نوار قرمز رنگ جان هیرو قرار دارد پس از قدرتهای هیروی خود درست استفاده کنید .

.

 

تریلر دیدنی دوتا 2

گیم پلی.گرافیک.صدا حرکت

گیم پلی بازی دوتا2 بزرگترین نقطه قوت این بازی می باشد گیم پلی که این بازی یک شاهکار دوست داشتنی بین تمام گیمرهای سراسر جهان کرده گیم پلی که ساعت ها شما پای بازی میخکوب میکنه البته باید به اینم اشاره کنیم کسایی که اصلا با سبک موبا و استراژیکی آشنایی ندارند مطمئنا تا به بازی علاقه پیدا کنند و یکم پیچدگی و سختی اول بازی تحمل کنن و با تمرین بتونن بازی کامل یاد بگیرند حتما از بازی لذت خواهند برد.گیم پلی بازی با توجه به تعداد زیاد هیروها و اسپل ها باز بسیار روان و عال هستند.گرافیک بازی واقعا بدون مشکل و ایراد است گرافیک بازی خیلی زیبا و با ظرافت طراحی شده که قطره ای نمی توان در آن کم و کسری یافت. وجود عناصر طبیعی متحرک، تغییر زمان از روز به شب و بالعکس، تکسچرهای زیاد و متنوع از شاهکار بازی Dota 2 هستند.در بازی شما قابلیتزوم کردن در بازی هستید که می توانید هیرو و جنگل زیبای سرزمین dota از نزدیک ببنیدکه عناصر بازی به صورت عالی طراحی و گنجانده شدند.صدا بازی عالی و بدون نقص است هیچ ایرادای از صدای بازی نمیشه گرفت.

 

moeds dota 2

مدهای مختلف بازی امتحان کنید

بازی دوتا 2 بهترین مد بازی و اصلی دوتا 2 که همه علاقه به بازیش دارند همون rank رنک بازی دوتا 2 هست که در صورت ساخت اکانت بازی dota 2 شما باید 100 ساعت بازی رو پلی بدید که شما توانایی بازی رنک داشته باشید.مد های زیادی بازی برای بازی کردن دارد که می توانید همه آنها را امتحان کنید قسمت all pick یا turbo mode و 1v1 و مد های دیگر.که مد توربو که از اسمش پیداست شما به سرعت xp و لول شما افزایش پیدا میکنه و پول شما و cour در این مد با سرعت عالی و به تعداد هر نفر یک cour در بازی وجود دارد مد captains mode می توانید به صورت حرفه ای بازی کنید.مثل مسابقات یک نفر کاپیتان تیم می شود و هیروها مورد نظر را پیک یا بن میکند و به صورت حرفه ای بازی کنید و کاپیتانی خود را محک بزنید.و در صفحه اصلی بازی قسمت بالا  قسمت custom games شما می توانید بازی های که خود شرکت ولو درست کرده و بازی های دیگر انجام بدین که بستگی به سلیقه شما بازیهای متفاوتی قرار دارد که حتما ویدئو این قسمت ببنید که pudge war و overtherow که معروف ترین دوتا 2 آنها هستند تماشا کنید.

 

س

دوتا پلاس و بتل پس و مسابقات dota2

بازی دوتا 2 دوتا پلاس یک سرویس اشتراکی برای بازی دوتا 2 است که هزینه آن را به صورت ماهانه یا  6ماهه یا یکساله می توانید پرداخت کنید که قیمت برای هر ماه 3.99 دلار است.که پس از فعال سازی دوتا پلاس شما یک سکه جدید به اسم shards دریافت میکنید.این پول جدید قهرمان‌ها را  لول‌ آپ می‌کند و پاداش‌های مختلفی به آن‌ها می‌دهد و در بازی یکسری آموزش های بازی مکان های مناسب برای wards و یک سیستم پیشنهادی برای انتخاب جادو هیروها و … به بازی اضافه میشه که امکانات خوبی برای بازیکنان جدید می باشد و با shards پول دوتا پلاس شما می توانید صدا های چث و آیتم های هیروی مورد علاقه خود را بخرید .بتل پس که شبیه دوتا پلاس است با این تفاوت که از shards خبری نیست و به جای آن با انجام ماموریت ها و پیروزی در بازی و لول آپ کردن بتل پس میتونید آیتم ها و صداهای هیرو و … بدست بیارد.که هر ساله با مبلغ 9.99 دلار چند ماه قبل از بزرگترین مسابقات گیم یعنی اینترنشال که رکورد بالاترین جایزه مسابقات بازی های رایانه ای را هم شکسته با مبلغ حدود 35 میلیون دلار خیلی زیاده !در دنیا منتشر میشه و حدود 3 ما شما در اکانت دوتا 2 زمان برای لول آپ کردن بتل پس خود دارید.

 

dota plus

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.